Europa FM este partenerul oficial media al concertului Madonna din Capitala.
„radiomadonna.ro este gandit pe termen scurt, va emite, in principiu, pe parcursul lunii august, si vine oarecum in completarea proiectului ‘luna Madonna’, pe care il dezvoltam in FM. Bineinteles, daca va avea succes la public, il putem transforma intr-unul pe termen lung”, au declarat pentru DailyBusiness.ro reprezentantii Europa FM.
Potrivit acestora, radioul online nu a fost gandit in termeni de profit, insa va avea publicitate sub forma unor spoturi de cel mult 20 de secunde, care vor acoperi investitia in proiect.
„Nu vrem sa agasam ascultatorii cu publicitate sau forme intruzive de promovare. Este o forma care-i avantajeaza si pe advertiseri, care se asigura ca mesajul lor este ascultat”, a declarat Toader Paun, project managerul Europa FM.
„Luam in calcul doar o acoperire a investitiei”, a adaugat acesta.
Pe radiomadonna.ro se vor auzi piesele Madonna in proportie de 90% din timp, restul spatiului fiind completat cu artistii care au colaborat in decursul timpului cu vedeta.
Spatiul publicitar in streamingul radiomadonna.ro cat si pe site este vandut exclusiv prin regia Splendid Media.
Prin lansarea in online a radiomadonna.ro, Europa FM se alatura unui trend din ce in ce mai accentuat pe care l-au adoptat in ultima vreme retelele radio din FM.
Pro FM a lansat de-a lungul timpului diferite posturi online tematice, ca ProFM Alternative, ProFM Black, ProFM Love, ProFM Classic, ProFM ’90, ProFM ’80 sau ProFM Reggae.
Imediat dupa moartea artistului Michael Jackson, tot Pro FM a lansat ProFm Michael Jackson, un alt post radio online tematic.
Update 14.51
„Investitia se ridica la cateva mii de euro. Pe langa streamingul radiomadonna.ro, pe site exista si o baza de date cu informatii complete despre Madonna, plus un magazin de unde pot fi achizitionate in exclusivitate pachete care includ discografia artistei”, au declarat pentru DailyBusiness reprezentantii Europa FM.
Potrivit acestora, proiectul permite difuzarea a circa 60 de spoturi publicitare pe zi. In ceea ce priveste advertiserii care vor acea acces la promovare pe postul online, sponsorii concertului Madonna au fost primii instiintati.
„Sponsorii concertului sunt cei care au primit prima data informatii despre proiect, insa radiomadonna.ro este deschis pentru orice alta firma”, au precizat oficialii Europa FM.
Sponsorul principal al concertului Madonna in Bucuresti este operatorul Vodafone.
Pe langa muzica difuzata de post, radioul ar putea include si o emisiune realizata in parteneriat cu „firma importanta de pe piata romaneasca”, au declarat reprezentantii postului de radio.