Canalul de informatii sportive detine 1,8% din audienta, spre deosebire de cota de 1,6% pe care o detinea in perioada septembrie 2006 – februarie 2007.
Potrivit studiului realizat de Médiamétria (MédiaCabSat), Eurosport este urmat de RTL 9 (grupul AB) si Tv Breizh (TF1), informeaza „Le Monde”.
Postul generalist RTL se situeaza pe pozitia secunda, detinand 1,3% din audienta, in scadere cu 0,1% fata de studiul precedent.
Pe pozitia trei se afla o alta filiala a TF1, TV Breizh, cu o audienta de 1,2%.
Studiul MédiaCabSat masoara audienta tv in randul abonatilor prin cablu si satelit. Aproape 88 de posturi au luat parte la aceasta editie a studiului. El a fost realizat pe un esantion de 3.695 persoane din 1.119 de gospodarii.
Abonatii prin cablu si satelit reprezinta 29,1% dintre posesorii de tv, precizeaza institutul de masurare a audientei.