- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Fabryo investeste 1 mil. euro in promovarea culorilor Savana

13 May, 12:15 • Redactia DailyBusiness
Producatorul de lacuri si vopsele decorative Fabryo Corporation investeste peste 1 mil. euro intr-o campanie integrata de comunicare si instalarea unor masini de colorat, in vederea promovarii brandului Savana.
Fabryo investeste 1 mil. euro in promovarea culorilor Savana

Campania va fi derulata din 15 mai pe canale precum TV, internet si presa scrisa.

„Fabryo detine in acest moment cea mai extinsa retea de colorare din tara. Cele 600 de masini de nuantat din magazinele partenere reprezinta o parte importanta a investitiilor in piata, peste 150 fiind instalate in acest an”, a declarat Aliz Kosza, director general executiv Fabryo Corporation.

„Prin campania ‘Savana Culoare’, vizam o crestere de minimum 20% in categoria de color-mixuri Savana”, a adaugat Kosza.

Utilizatorii si constructorii au la dispozitie peste 1.000 de nuante de vopsea, care pot fi obtinute folosind sistemul computerizat de colorare Savana, aflat in 600 de puncte, in magazinele de specialitate partenere.

„Am ales sa aducem culoarea in atentia utilizatorilor pentru ca am avut in vedere potentialul pe care il are acest segment de business in consolidarea brandului Savana, care a inregistrat o crestere medie de peste 25% de la an la an, castigand notorietate si cota de piata”, a declarat Stefan Teodorescu, director de marketing Fabryo.

Echipa care a realizat campania ‘Savana Culoare’ este formata din Oana Robu – brand manager si Stefan Teodorescu – director de marketing Fabryo Corporation si Dana Stefan – account manager, Robert Tiderle – general manager si Dan Samoila – senior art director, de la Papaya Advertising.

Fabryo Corporation este de anul trecut lider pe piata de lacuri si vopsele decorative, in functie de volumele vandute, cu o cota de peste 20%, conform datelor MEMRB, citate de companie.

Fabryo Corporation a inregistrat o crestere medie a cifrei de afaceri de 20% in ultimii trei ani. Portofoliul companiei include vopsele, lacuri, emailuri, amorse si grunduri, comercializate sub marcile Savana, Innenweiss si Rost. Compania detine cea mai mare platforma de productie de vopsele din Europa de Sud-Est, in urma unei investitii de peste 20 milioane de euro, din 2006, pana in prezent. Actionar unic al Fabryo Corporation este fondul de investitii suedez Oresa Ventures.

Urmărește Daily Business pe Google News