- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Fabryo investeste un buget de 6 cifre in euro in PR-ul unui proiect special

25 Jan, 15:57 • andra.gheorghe
Agentia de relatii publice Presage a castigat PR-ul pe 2010 al unui proiect special desfasurat de producatorul de vopsele Fabryo. Presage va comunica in acest an pentru Fabryo cu un buget de "6 cifre in euro", dupa ce s-a luptat pentru cont cu alte trei agentii, potrivit Georgianei Gheorghe, managing partner-ul Presage. Fabryo va continua sa lucreze si cu agentia Premium Communication.
Fabryo investeste un buget de 6 cifre in euro in PR-ul unui proiect special

Fabryo Corporation, detinut de fondul de investitii suedez Oresa Ventures, este unul din principalii producatori de vopsele decorative de pe piata romaneasca.

Portofoliul companiei include vopsele, lacuri, emailuri, amorse si grunduri, comercializate sub marcile Savana, Innenweiss si Rost. Compania detine una dintre cele mai mari platforme de productie de vopsele din Europa de Sud Est, dupa o investitie de 15 milioane euro, finalizate in 2007.

Presage | Public Relations & Public Affairs este o agentie de comunicare si relatii publice infiintata in anul 2008, ce ofera servicii de consultanta in comunicare strategica (interna sau externa), media relations, event management, comunicare B2B si public affairs, precum si instrumente de analiza de imagine si audit media.

Printre clientii Presage se numara: A&D Pharma, Clubul Ilustratorilor de Carte, Fabryo Corporation, Farmexpert DCI, Fleet Management Services, Hell Energy Group, InBev Romania, Mivan Development, Ozone Laboratories, Shapir Engineering Group, SOS Satele Copiilor, Special Air Services, Wolf Theiss.

Update ora 17:00

Oficialii Premium Communication au tinut sa precizeze ca relatia lor cu Fabryo ramane neschimbata.

„Contul de comunicare al Fabryo va fi impartit intre Premium si Presage, activitatile de comunicare derulate de cele doua agentii fiind distincte si complementare. Premium nu a participat la pitch-ul din decembrie si continua sa lucreze cu Fabryo pe comunicare cu media si de business, asa cum a facut-o si pana acum”, a declarat Sorana Savu, senior partner la Premium Communication.

„Anul acesta, comunicarea Fabryo va fi asigurata de doua agentii, Premium Communication, partenerul cu care lucram de patru ani si Presage, care a castigat in decembrie proiectele corporate ale Fabryo. Premium Communication va asigura in continuare serviciile de consultanta in comunicare si relatiile cu media pentru toate subiectele de business si marketing, in timp
ce Presage va implementa si comunica direct, un program complex de evenimente care vor viza segmente de public profesional – business-to-business”, a subliniat si Aliz Kosza, CEO Fabryo Corporation.