„Vom investi mai mult in publicitate pentru promovarea imaginii produselor, pentru consolidarea brandului, dar si pentru ca in 2007 vom intra in UE”, a spus Crisan, citata de NewsIn. Ea a adaugat ca proiectul de promovare a produselor face parte din strategia de marketing pe termen lung a companiei.
Farmec desfasoara campanii de comunicare la produse precum „Gerovital Plant”, „Aslavital” si „Farmec”, aflate in portofoliul sau. „Vom continua campaniile de publicitate si anul viitor”, a spus Crisan. Ea a adaugat ca Farmec va organiza de fiecare data licitatii pentru proiectele de marketing, dar nu a dat detalii despre acestea sau despre noile campanii.
In ceea ce priveste prima campanie de publicitate a produselor Gerovital H3, „Amana intalnirea cu batranetea”, care a inceput in noiembrie 2006, Manuela Crisan a spus ca aceasta va continua si in 2007, iar agentia care o va realiza „va fi probabil tot Next Advertising”. Campania de publicitate realizata de Next Advertising pentru produsele Gerovital H3 a dublat vanzarile gamei de produse Gerovital H3, fabricate de Framec Cluj, potrivit lui Crisan.
Agentia independenta de publicitate Next Advertising, care a mai dezvoltat campanii pentru branduri precum Unirea, Murfatlar sau Fulga, a asigurat atat serviciile de creatie, cat si de media (planificare si achizitie de spatiu publicitar) pentru Gerovital H3.
Next Advertising – care numara in portofoliu clienti precum Vodafone, Albalact, SSC Pharma, Western Union si Banca Transilvania – a fost selectata de Farmec Cluj in urma unei licitatii, desfasurate in august 2006, la care au participat circa noua agentii de publicitate (doua din Cluj si restul din Bucuresti), potrivit lui Crisan, care nu a divulgat numele celorlalte agentii participante la licitatie.
Compania Farmec SA a fost privatizata integral in 1995 prin metoda MEBO (achizitie de catre manageri si salariati). Farmec Cluj a avut in 2005 o cifra de afaceri de 17 milioane de euro si estimeaza o majorare cu 10% a cifrei de afaceri in 2006.