Valoarea neta a investitiilor in publicitate ale celor 5 companii monitorizate – Renault Nissan Romania, AutoItalia, Automobile Dacia, Porsche Romania, Eurial Invest/Trust Motors – este de circa 15,4 milioane de euro, iar discounturile considerate sunt de aproximativ 90% pentru TV, 50% pentru radio si 50% pentru presa scrisa, potrivit firmei de consultanta Media Hub.
Renault Nissan Romania, cu aproape 37,9 milioane de euro, se afla pe primul loc in clasamentul realizat in functie de sumele brute investite in promovare. Pe a doua pozitie in acest clasament s-a clasat AutoItalia cu 33,4 milioane de euro, iar locurile urmatoare au fost ocupate de Automobile Dacia cu 23,9 milioane de euro, Porsche Romania cu 22,2 milioane de euro si Eurial Invest/Trust Motors cu aproape 19,9 milioane de euro.
In cazul estimarilor nete, Renault Nissan Romania se afla in top cu 3,9 milioane de euro, urmata de AutoItalia cu 3,4 milioane de euro, Automobile Dacia cu aproape 3 milioane de euro, Porsche Romania cu 2,9 milioane de euro si Eurial Invest/Trust Motors cu 2,3 milioane de euro.
Pentru promovarea pe piata media, cele 5 companii monitorizate au investit 15,4 milioane de euro (valoare neta) pentru difuzarea unui numar de 86.826 de spoturi pe canalele TV, radio, reviste si ziare.