„Postul are la baza un actionariat egal intre firma romana de distributie Tematic Cable si Iko Media Group, din Ungaria. El ruleaza deja si in Romania prin reteaua digitala, programele pe care le difuzeaza fiind in proportie de circa 20% productii proprii. In functie de modul in care va evolua, vom investi in cresterea volumului de productii originale”, a declarat pentru DailyBusiness Victor Hodorog, managerul general Tematic Cable.
Postul TV se adreseaza publicului masculin, cu varste cuprinse intre 19 si 50 de ani, interesati de pescuit si vanatoare.
„Avem in jur de 60 de angajati care se ocupa de postul Fishing and Hunting Channell, atat in Romania cat si in Ungaria. Investitia in acest produs nu o pot dezvalui, in baza unor clauze contractuale intre Tematic Cable si Iko Media Group. Pot spune insa ca pe viitor vor urma si alte investii tot pe aceasta directie, lansare de posturi tematice”, a mai declarat Hodorog.
Compania de distributie Tematic Cable s-a lansat pe piata in 2003, avand la baza o investitie de peste 200.000 de euro. Distribuitorul a obtinut in 2007 venituri de aproximativ 300.000 de euro si vizeaza pentru anul in curs o dublare a cifrei de afaceri.
In prezent, Tematic Cable opereaza canalele Musicmax si Musicmax Adult, iar IKO Romania, membru al IKO Media Group, are in portofoliu SportKlub, SportKlub+, Cool TV, Film+ si DoQ.