Finantarea publicatiei Viata Clujeanului va fi asigurata de vanzarea la bucata, publicitate si economiile membrilor redactiei.
„Costurile sunt cele de tipar, cele de pe telefoanele mobile personale si, se intelege, munca fiecaruia, facuta voluntar. Cine a avut laptop l-a folosit, cine nu, a imprumutat de la prieteni. Decizia am luat-o a doua zi dupa anuntul de inchidere a Clujeanului”, a declarat Mihai Gotiu in interviul citat.
„Sper ca tiparul si hartia se vor acoperi din vanzarea la bucata si din publicitate. Daca nu, din economiile noastre”, a mai spus Gotiu.
Directorul de publishing al PubliMedia a precizat insa ca nu toti care faceau parte din redactia Clujeanul vor lucra la acest nou proiect.
„Clujeanul ramane online cu oamenii care au ramas. Ceilalti si-au incheiat contractul pe care il aveau cu noi, e treaba lor ce fac in continuare”, a spus Cosmina Noaghea, care a precizat ca aceeasi situatie este si la Bihoreanul, unde oamenii care au parasit redactia vor scoate „Noul Bihoreanul”.
Publimedia, divizia de publishing a trustului Media Pro, a decis sa renunte la editiile tiparite ale publicatiilor locale Clujeanul, Ieseanul, Bihoreanul si Hunedoreanul si intentioneaza sa le pastreze doar in varianta online.