Florescu a parasit in septembrie conducerea departamentului de creatie al agentiei DDB, anuntand atunci ca urmeaza sa se ocupe de proiecte sociale si personale. El a fost inlocuit, la sfarsitul lui octombrie, de Theodor Sandu, fost senior art director la Leo Burnett.
„[Postul de la Realitatea Catavencu – n.r.] este nou creat si ofera o pozitie destul de deschisa. Pana acum am facut cate putin din fiecare, strategie, creatie, marketing, brief-uri si tot asa. Sunt in faza de acomodare, cunosc strategia grupului si brandurile. Deocamdata, nu am planuri exacte in ce priveste postul acesta dar cel mai probabil, in timp, ma voi indrepta spre partea unde este mai mare nevoie de mine”, a spus Bradut Florescu despre noul job.
Florescu are 12 ani de experienta in mass-media romaneasca. Acesta a mai lucrat in televiziune intre 2005 si 2006 cand a fost director de creatie la ProTV, iar anterior mai lucrase peste 2 ani, tot pentru Pro TV, de cealalta parte a baricadei, ca group creative director la agentia de publicitate Tempo Advertising. In cadrul DDB, Florescu a realizat strategie si creatie televiziunea Kanal D, din grupul Dogan, pentru care a lucrat timp de un an si jumatate.
„Nu mi-e dor de publicitate, pot sa zic ca am o afinitate pentru TV. Cand eram in publicitate mi-era dor de TV, dar in TV nu mi-e dor de publicitate”, a spus Florescu despre trecerea la TV.
„Cred ca in prima parte a anului viitor o sa pot sa propun niste strategii la Realitatea, dar deocamdata nu pot sa spun nimic exact”, a adaugat acesta.