Oprea este noul membru al diviziei de proiecte a Millenium Communications, iar misiunea ei este coordonarea festivalului Internetics.
Inainte de a veni la Millenium Communications, Romanita Oprea a activat ca jurnalist in domeniul media & advertising, colaborand cu numeroase publicatii si emisiuni de profil precum strategic.ro, Campaign, IQads, Marca Inregistrata, Biz, AdMaker si Media Week.
Inainte de sosirea la Millenium, Oprea ocupa fiunctia de redactor sef al publicatiei online de media si comunicare Strategic.ro
Infiintata in 1998 ca agentie de relatii publice, Millenium Communications este in prezent un grup de comunicare format din trei divizii autonome, Millenium Communications PR, Millenium Communications BTL si Millenium Communications Proiecte, si agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers.
Echipele Millenium Communications lucreaza in acest moment pentru Procter&Gamble, Ursus Breweries, Mercedes-Benz Romania, Samsung Electronics, Cristalex, Delaco, Festivalul International de Muzica de Camera SoNoRo. Divizia de Proiecte asigura comunicarea si implementarea evenimentelor proprii, respectiv Gala Societatii Civile, Internetics, AdPrint, AD’OR, Scoala ADC si EFFIE Awards.