Agentia gestioneaza in prezent conturile de PR ale Top Brand Distribution, El Unico, La Casa del Habano si Fundatia Nadia Comaneci, si numara 7 angajati.
„In functie de evolutia portofoliului de clienti, vom mari si echipa cu care lucram”, au declarat pentru DailyBusiness.ro reprezentantii Classic Brands.
Classic Brands, agentie de PR si comunicare strategica, isi propune sa ofere servicii de consultanta mizand pe tehnicile traditionale de relationare cu mass media si metodele clasice de comunicare cu publicul.
„Fiecare isi doreste sa inoveze si sa revolutioneze in orice domeniu. Cu atat mai mult, poate, in comunicare, unde te lupti sa cladesti sau sa schimbi imaginea clientului tau. Adevarul este ca, oricat de creativi am fi si oricat de multe solutii inedite am aplica, ne bazam intotdeauna pe principiile definitorii ale PR-ului si metodele clasice ale comunicarii”, a declarat Virgil Munteanu, Managing Partner al agentiei.
Virgil Munteanu are peste 12 ani de experienta in domeniul comunicarii si este totodata director general al Fundatiei Nadia Comaneci, director de comunicare al Grupului de Actiune Antidrog si membru al Asociatiei Romane a Profesionistilor in Relatii Publice.