Agentia va gestiona intreaga strategie online, inclusiv partea de creatie si design, pentru zonele de e-commerce si marketing. De asemenea, Frank Digital va realiza pentru Romtelecom programul de marketing afiliat si platforma aferenta.
Contactati de catre DailyBusiness.ro, reprezentantii agentiei nu au oferit detalii referitoare la valoarea contului pe care il vor gestiona.
Frank Digital a realizat deja mai multe proiecte online pentru Romtelecom, cum ar fi noul site al companiei dar si site-ul dedicat festivalului Bestfest, eveniment sponsorizat de Romtelecom.
Potrivit unor declaratii ale reprezentantilor Romtelecom, compania a alocat online-ului anul acesta 7% din totalul bugetului de promovare.
Frank Digital face parte din Grupul Frank, o agentie independenta ce ofera servicii si consultanta in domenii precum strategie, branding, advertising, online, BTL si promotii, evenimente, productie, mass-media si relatii publice. Portofoliul sau de clienti cuprinde marci precum Skoda, Sprider Stores, Asirom, Miele, Singer, Gap, Schenker, Mothercare, IIRUC si altele.
Frank Digital ofera consultanta in domenii precum strategie, managementul campaniilor online, concept de creatie si design, dezvoltare web, software si dezvoltarea bazelor de date, sisteme si retea de intretinere, precum si marketing online. Printre clientii agentiei se numara companii ca Romtelecom, Asirom, Skoda, Mobile News, Sprider, Olympus.