In 2007, compania a raportat afaceri de 800.000 euro.
„Pentru anul 2009 urmarim sa ne consolidam portofoliul actual de clienti si sa il extindem cu unul sau doi noi clienti din domeniile de expertiza a agentiei, precum servicii medicale, servicii financiare, materiale de constructii”, a afirmat Dinita.
Desi admite situatia dificila cu care se confrunta industria de comunicare la ora actuala, managerul Free Communication sustine ca agentia nu s-a confruntat cu modificari la nivel de tarife practicate.
„Exista presiuni pentru intreaga industrie asupra cheltuielilor directe, in special pentru evenimente. Acestea se vor mentine cel putin pentru prima jumatate a anului. In ceea ce priveste tarifele de agentie, in cazul Free Communication nu au existat modificari negative, in sensul diminuarii lor. Mai mult, pentru anumiti clienti valoarea fee-ului (onorariului – n.r.) a crescut pe fondul completarii serviciilor oferite”, a explicat Dinita.
Infiintata in 2001, Free Communication este o agentie independenta specializata in consultanta PR si evenimente. Free Communication este membru fondator al Clubului Companiilor de Relatii Publice din Romania, si din 2004 deruleaza un parteneriat cu GAV, agentie de publicitate independenta.
Printre principalii jucatori de pe piata locala de relatii publice se numara agentii ca The Practice, BDR Associates Communication Group, Premium PR, Lowe PR, Millenium Communications, DC Communication, GMP PR, Prais, McCann PR, Ogilvy PR, 4 Ace Saatchi&Saatchi sau Pleon Graffiti.