„Aceasta prima faza urmeaza sa fie implementata in octombrie”, a declarat pentru DailyBusiness Andreea Poida, directorul diviziei de marketing si comunicare al Libra Bank.
Libra Bank este cunoscuta ca o banca ale carei servicii sunt dedicate cu precadere deservirii profesiilor liberale din domeniile: medical, juridic, contabilitate/audit, farmacisti, arhitecti, precum si cel al IMM-urilor.
Noul concept creativ va fi prezent si la nivelul materialelor folosite pe canalele specifice prin intermediul carora se realizeaza comunicarea cu clientii de pe segmentul profesiilor liberale, in cadrul evenimentelor dedicate la care participa institutia financiara, a publicatiilor de specialitate.
Principalul scop al noii campanii va fi promovarea unei imagini care sa diferentieze Libra Bank si sa reflecte obiectivele de extindere si catre alte segmente de profesii liberale, dar si catre IMM-uri, segmente de clienti ce au ca element comun spiritul antreprenorial.
Friends Advertising va furniza totodata un concept creativ pentru IMM-uri, dar si pentru produsele de retail (carduri, credite de nevoi personale, depozite si Internet banking).
„In aceasta etapa nu avem in vedere derularea unei campanii de comunicare la televiziune sau la radio, vom avea insa o campanie ce se va desfasura la nivel local, in unele dintre orasele in care Libra Bank are sucursale, campanie ce va promova produsele noastre de retail”, a mai spus Andreea Poida.
In viitorul apropiat banca are in vedere dezvoltarea unei platforme de e-banking, care va permite clientilor persoane fizice un acces rapid si facil, prin Internet, la produsele bancii.
Libra Bank este membra a grupului american de investitii New Century Holdings (NCH), unul dintre cei mai importanti investitori straini din Romania.