„Ratiunile dublarii cifrei de afaceri pe 2007 comparativ cu 2006 sunt adaugarea in portofoliu a unor clienti noi si importanti de calibrul European Drinks si accesul, prin afilierea la IMSG, la piete externe, emergente de unde am atras clienti”, au explicat oficialii agentiei cresterea cifrei de afaceri.
„In 2008 ne propunem sa imbogatim portofoliul de clienti ai agentiei cu clienti externi, din afara Romaniei. In ce priveste estimarile veniturilor pentru acest an, nu le putem comunica din ratiuni care tin de strategia de dezvoltare Friends Advertising in acest an”, au mai spus acestia.
In martie 2007, agentia Friends a implinit 5 ani de activitate pe piata romaneasca de publicitate.
Friends Advertising a fost infiintata in 2003, in jurul echipei creative formata din Bojan Spasic si Sorin Tranca, acestia avand o experienta de lucru in echipa de aproape 10 ani, iar anul trecut Friends s-a afiliat la reteaua internationala IMSG.
Friends Advertising are o echipa de 25 de angajati.
Din portofoliul de clienti ai agentiei fac parte clienti ca: Unilever, Canon Photo-Video CEE, TINA R, Medrom, Intersnack, Euro 26, Gealan, Siemens Romania, Libra Bank, Fundatia Copii Sanatosi, Porsche Bucuresti Vest 2, Valrom, Eclipse Sat Londra, Fan Courier, European Drinks, Tiriac Imobiliare, Adama si ITV Rusia.