Potrivit directorului agentiei, inmanarea contului s-a realizat fara licitatie.
„Noi nu stim despre existenta unui pitch, desi niste incercari anterioare este posibil sa fi existat. In cazul de fata, nu am avut de-a face cu un pitch traditional”, a afirmat Tranca.
„Am prezentat mai multe idei strategice si mai multe propuneri pentru a-l convinge pe client ca suntem capabili sa ne incredinteze contul lui de comunicare”, a mai spus acesta.
El nu a dat detalii referitoare la bugetul pe care agentia il va administra.
„Nu gestionam bugetul de marketing si de comunicare al clientului, asadar raspunsul la intrebarea despre buget se afla la client. Noi am fost comisionati pentru servicii pe partea de strategie de brand si comunicare”, a precizat Tranca.
Contul castigat de Friends Advertising presupune in prima faza furnizarea elementelor de naming, identitate, literatura corporate.
CallBridge este un serviciu de call center al grupului Realitatea-Catavencu. Call center-ul functioneaza de aproape un an si foloseste sistemul tehnic de operare Cisco 512.
Serviciul de call center ofera companiilor- client servicii de externalizare a operatiunilor bazate pe apeluri telefonice. Serviciile oferite acopera majoritatea nevoilor companiilor de service, help desk, telesales, telemarketing pana la servicii suport pentru actiuni de fundraising, RSVP pentru evenimente mari, etc
Agentie full service, Friends Advertising a fost infiintata in 2003 de catre Bojan Spasic si Sorin Tranca.
Printre clientii agentiei se numara companii ca Unilever Canon Photo-Video CEE, Tina R, Tiriac Imobiliare, Adama sau Monopoly Media.
In 2007, Friends Advertising s-a afiliat la IMSG, grup de comunicare care activeaza pe piete emergente.