La sfarsitul lunii martie, a inceput difuzarea campaniei de promovare a gamei de produse Milli cu Omega 3, realizata de agentia de creatie Ogilvy&Mather.
Spotul va fi difuzat la nivel national pe principalele canale TV si va fi sustinut de o campanie print si Internet, in perioada martie-mai.
Spotul va fi difuzat prin agentia de media Starcom pe canalele Pro TV, Acasa TV, OTV, TVR1, TVR2, Antena 1, Antena 2, Prima TV, B1, UTV, Cartoon Network, Jetix, Minimax, National Geographic, Hallmark, AXN si National TV.
Campania print se va desfasura in publicatiile Unica, Practic in bucatarie, Ioana, Pro TV Magazin, Mami, Ce se intampla doctore? si Lumea femeilor.
Gama de produse Milli cu Omega 3 cuprinde produse precum lapte, iaurt si sana, iar publicul tinta al campaniei de comunicare este reprezentat in principal de mame.
Friesland Foods Romania detine o cota de piata de peste 10% si ofera produse precum lapte, iaurt, smantana dar si branzeturi speciale, inghetata si deserturi.
In Romania marcile comercializate de companie sunt Milli, Oke, Dots si Completa, dar si brandurile de origine romaneasca, Napolact si Napoca. Cifra de afaceri pe 2007 a Friesland Romania a fost de 125 milioane de euro, in crestere cu circa 20% fata de 2006.
Friesland Foods Romania este filiala a grupului olandez Friesland Foods, cu o istorie de peste 125 ani. Friesland Foods are filiale in Europa, Asia, Africa si America de Sud si este specializata in productia lactatelor si bauturilor din fructe si lapte.
Compania are 16.400 de angajati la nivel international, iar cifra de afaceri pentru 2006 a fost de 4,7 miliarde de euro.