Compania nu a specificat valoarea rezultatului net de anul trecut. In 2008, a obtinut un profit de 373.000 euro, conform datelor afisate pe Mininisterul Finantelor.
„Cred ca toate companiile din Romania au terminat anul trecut cu un profit mai mic, criza nu a ocolit nici industria noastra”, a afirmat Mihaescu.
Potrivit acesteia, obiectivele companiei pe 2010 vizeaza o usoara crestere a veniturilor, comparativ cu anul precedent.
„Nu m-as hazarda in a spune cu ce procent, voi reveni cu aceasta informatie peste cateva luni, cand vom avea si bilantul pe 2009 finalizat in totalitate”, a declarat Forina Mihaescu.
Veniturile atrase de Grup Sapte in 2009 au fost generate, in procente egale, de divizia de BTL si de cea de merchandising.
Compania are in prezent, in portofoliu, aproximativ 50 de clienti, reusind, in 2009, sa nu piarda niciun client, spune Mihaescu.
Grup Sapte opereaza cu 650 de angajati permanenti, carora li se adauga 70 de angajati suport si o medie de 800 de hostesse. Baza de date pentru colaboratori numara circa 10.000 de persoane. Compania nu a operat disponibilizari anul trecut.
„Principala noastra preocupare este sa evitam disponibilizarile si sa ne asiguram ca pastram angajatii cei mai buni”, a afirmat general managerul firmei.
Grup Sapte face merchandising (actiunile intreprinse la raft pentru a optimiza vanzarea – n.r.) si promotii in Romania de peste 10 ani. Portofoliul companiei cuprinde clienti ca Unilever SCE, Nestle, Beiersdorf, Henkel, Alix Avien, Prodvinalco, Toya, Perutnina Romania, Roclip Fagaras, Prodlacta sau Univer Product RO.