Unul din principalele motive pentru aceasta crestere este obtinerea certificatului ISO in cercetare, consultanta de marketing si consultanta de resurse umane, considera reprezentantii Future Marketing. Certificatul a a fost primit datorita implementarii unui sistem de management al calitatii organizat dupa modelul descris de standardul SR EN ISO 9001:2001.
„Acest sistem permite tinerea sub control a modului de desfasurare a intregii noastre activitati si da incredere clientilor si partenerilor nostri ca toate cerintele si asteptarile lor vor fi indeplinite”, a declarat Ioana Maria Bostina, managing partner al companiei.
Serviciile de consultanta si cercetare ale Future Marketing se bazeaza, in mare parte, pe tehnici calitative de cercetare precum „mystery shopping” (testarea unor produse sau servicii dintr-o unitate de vanzare cu ajutorul unor cumparatori instruiti in prealabil, necunoscuti de reprezentantii unitatilor respective), dar si pe tehnici cantitative precum studiile ad-hoc.
Compania are in portofoliu 15 clienti permanenti din domeniile bancar, retail si HORECA (hoteluri, restaurante, catering) pentru care deruleaza periodic programe de „mystery shopping”.
Printre clienti se numara BRD – Groupe Societe Generale, US Food Networks (KFC), American Restaurants System (Pizza Hut), SN Radiocomunicatii SA, Credit Europe Bank si Tarom.