El a fost anterior director general al Coca-Cola Ungaria si director de marketing al diviziei Coca Cola East Central Europe. El este fondatorul Garrison Group, furnizor de strategii de marketing, si are printre clienti companii precum Raiffeisen Bank, Danone, Pfizer sau Ikea.
„Aceeasi rutina conduce la aceleasi idei, care produc aceleasi solutii”, a continuat Garrison, specialist in marketing, cu o experienta de peste 25 de ani in domeniu, timp in care a lucrat pentru companii ca Procter & Gamble, Coca-Cola, Ikea sau Sony, si autor a mai multor lucrari de specialitate, printre care „Exponential Marketing”. El a fost prezent in Romania in cadrul forumului Strategic Marketing, desfasurat marti la World Trade Center Bucuresti.
Garrison si-a sustinut principiile comparand metodele traditionale folosite in strategia de marketing cu cele testate si evaluate in propria experienta. Potrivit acestuia, majoritatea managerilor gresesc din momentul startului strategiei.
Primul pas intr-o campanie de marketing il constituie trasarea planului, iar stabilirea bugetului se face abia in punctul in care ti-ai stabilit strategia. In mod gresit, multi manageri stabilesc mai intai bugetul si apoi strategia. Pasul urmator este focalizarea atentiei pe rezultate, si nu pe activitati.
„Forget the line!” (renuntati la conventii!- n.r.) recomanda Garrison: atentia companiilor merita indreptata spre conexiuni noi, neconventionale, de promovare a produsului, sincronizate cu procesul de vanzare. De asemenea, ATL (above the line) si BTL (below the line) nu sunt singurele metode de promovare.
„Concentrati-va pe relevanta produsului in ochii consumatorilor, si integrati asta in tot ceea ce faceti. Simpla recunoastere a produsului este irelevanta, cumparatorul trebuie sa inteleaga valoarea brandului”, a mai afirmat Garrison.
Valorificarea resurselor, bunurilor si a clientilor deja existenti ar trebui sa reprezinte prioritatea in marketingul unei companii, mai mult decat o cautare continua de noi clienti.