Campania pentru modelul Viano se desfoara in perioada 5 martie-5 mai pe canalele presa scrisa, outdoor si Internet, sub sloganul „De la lux la eleganta”. Vito Kombi este promovat sub sloganul „Standard de siguranta si confort” din 16 aprilie pana pe 30 iunie pe canalele TV, Internet, radio si presa scrisa.
Echipa responsabila de dezvoltarea conceptelor si de comunicarea lor este alcatuita din Marius Rosu (creative director), Catalin Spoiala (copywriter), Lorena Stoica (client service) din partea GAV Scholz&Friends, coordonati de Ioana Taflan (director marketing/comunicare) si Gabriel Craciun (marketing/comunicare), din partea DaimlerChrysler Romania.
Agentia GAV Scholz&Friends din Romania este parte a retelei Scholz&Friends din Germania. Printre clientii si partenerii GAV Scholz&Friends Bucuresti se numara: Brita, Lindab, DimlerCrysler-Mercedes, Ministerul Culturii si Cultelor, Raiffeisen Leasing, Sibiu Jazz Festival, Unilever si Unity.