Potrivit declaratiilor GAV/Scholz&Friends pentru DailyBusiness, licitatia pentru contul Halewood a debutat la sfarsitul lui iulie, in stadiul de intentie a organizatorilor, insa desfasurarea propriu zisa a avut loc in octombrie.
Echipa GAV care a lucrat pentru obtinerea contului Halewood este formata din Lucian Georgescu (managing partner), Lorena Stoica (account director), Marius Rosu (creative director), Solene Cesbron (art director), Catalin Spoiala (senior copywriter) si Sorana Somesan (junior copywriter).
GAV (Generic Audiovizual SRL) si-a inceput activitatea in 2003, impreuna cu atelierul de marketing cultural Balkanski, sub denumirea de gav/balkanski. In 2005, s-a afiliat retelei internationale Scholz&Friends, luand denumirea GAV Scholz&Friends Bucuresti. Printre clientii si partenerii GAV Scholz&Friends Bucuresti se numara Asociatia pentru Relatii Comunitare Romania, Brita, DaimlerChrysler/Mercedes, Ministerul Culturii si Cultelor/Sibiu – Capitala Culturala Europeana 2007, Raiffeisen Leasing, Sibiu Jazz Festival, Unilever si Unity.
Compania Halewood International Ltd a fost infiintata in 1978 de catre John Halewood si activeaza pe piata din Romania din 1997. In urma unei investitii de 10 milioane de dolari, grupul Halewood numara in prezent 3 subsidiare in Romania: pentru viticultura, vinificatie si comercializarea vinurilor.
Portofoliul de branduri Halewood Romania cuprinde Cherry Tree Hill, Byzantium, Prahova Valley (Prahova Valley Special Reserve, Prahova Valley Reserve Prahova Valley Clasic), Private Reserve, Special Reserve, Premiat Reserva, La Crama, Rhein Extra, Millennium, Red Square si Caribbean Twist.