GAV/Scholz&Friends au ocupat locul doi la categoria Print si outdoor, automobile si centre de ingrijire ale masinilor, cu campania publicitara realizata pentru DaimlerChrysler Automotive Romania,de promovare a utilizarii pieselor de schimb originale Mercedes-Benz.
Agentia Propaganda s-a clasat pe locul 3, cu o campanie pentru brandul Aspacardin, al companiei Terapia Ranbaxy. „Am castigat locul 3 cu doua executii realizate pentru Aspacardin, la categoria Ambient Media, produse pentru intretinere”, a declarat Dan Moldovan, director de creatie la Propaganda, pentru NewsIn.
Compania Starlink a ocupat locul doi la categoria Print, bunuri pentru casa si birou, materiale de finisare, cu o campanie pentru Altipo Construct, si locul trei la categoria Print social, cu o campanie pentru clientul Greenpeace Romania.
GAV/Scholz&Friends Bucuresti este o agentie full-service de publicitate, afiliata la reteaua internationala Scholz&Friends. Din portofoliul de clienti ai agentiei fac parte DaimlerChrysler / Mercedes, Ministerul Culturii si Cultelor / Sibiu – Capitala Culturala Europeana 2007, Raiffeisen Leasing si Unilever.
Propaganda este o agentie full-service independenta de publicitate, cu clienti ca Napolact, Terapia Ranbaxy, Head & Shoulders, Shell Gas si „Cotidianul”.
Red Apple – Moscow International Advertising Festival (MIAF) este un festival international de publicitate, infiintat in 1992 ca o competitie de spoturi TV, din 1995 devenind un festival international.