„Gazeta a obtinut, in 2008, aproximativ 6 milioane de euro din publicitate pe varianta print. In ultimul trimestru al anului s-a simtit o scadere a consumului. Acest an a inceput palid si probabil ca in ianuarie vom atinge cifra lui [ianuarie] 2007, sub cea a lui [ianuarie] 2008″, a spus Tolontan.
In ceea ce priveste planurile anti-criza ale Gsp, Tolontan a explicat ca masuri de reducere a costurilor au fost luate inca de acum 6 luni.
Desi la mijlocul lunii ianuarie trustul Intact, din care face parte Gazeta Sporturilor, anunta reducerea salariilor tuturor angajatilor trustului cu 20%, angajatii Gazetei nu vor fi afectati de aceasta masura, cel putin deocamdata.
„Avem si scenarii pesimiste. Credem ca trebuie sa ne pastram cumpatul. De pilda, in acest moment si pe un termen predictibil de cateva luni vom pastra politica salariala bugetata, in ciuda dificultatilor. Jurnalismul este o meserie care presupune un efort de 7 zile din 7, mai mult de 12 ore pe zi si nu poti sa discontezi munca acestor oameni dintr-un condei, pur si simplu”, a explicat Tolontan.
„Pentru 2009, scenariul nostru merge pe o scadere a publicitatii in print, dar avem o audienta sensibil crescuta si pe offline si pe online fata de 2008 si speram ca asta sa se simta. Probabil ca mediul online va fi singurul care va creste, noi credem intr-un spor de 20% pe Internet„, a adaugat acesta.
Trustul media Intact,detinut de Dan Voiculescu, include, printre altele, posturile TV Antena 1, Antena 2, Antena 3, Gsp TV si Euforia , cotidianul Jurnalul National, publicatiile Saptamana financiara si Financiarul si posturile de radio Romantic si Zu.