Practic, Gazeta Sporturilor transforma ultima pagina a cotidianului intr-o „a doua prima pagina”. De exemplu, in cazul meciurilor din preliminariile Ligii Campionilor, de saptamana trecuta, o prima pagina a marcat succesul Stelei, iar a doua coperta, cea de pe „verso”, i-a avut pe dinamovisti ca protagonisti.
„Este greu de estimat cu cat vor creste veniturile din publicitate ca urmare a acestei miscari”, a declarat Tolontan. „Pe prima pagina, publicitatea costa cu aproximativ 50% mai mult decat in interiorul cotidianului si cererea pentru publicitate este foarte mare in aceasta perioada, indeosebi datorita bancilor si a companiilor care promoveaza pensiile private”, a continuat Tolontan.
Pentru a adauga o a alta pagina intai, cheltuielile de tipar nu cresc semnificativ, a spus Tolontan. El a spus ca cheltuielile pot creste totusi, cu circa 3.500 de euro pe editie, „nu neaparat datorita aparitiei celei de-a doua coperti, cat, uneori, simplului fapt ca marim numarul de pagini ale cotidianului”.
Gazeta Sporturilor va continua de asemenea sa ofere publicitate contextuala, adica reclame care valorifica continutul editorial al publicatiei prin sublinierea unor cuvinte-cheie, cu caracter publicitar, sau inserarea de reclame in spatii rezervate in mod obisnuit continutului editorial.
„Vom mai incerca sa venim cu inovatii, dar deocamdata este prea devreme sa dam detalii”, a spus si Augustin Roman, director executiv al companiei Unlimited Sport Media, care administreaza site-urile controlate de publicatia sportiva.