Jackson nu a dorit sa dezvaluie motivele demisiei sale, multumindu-se sa declare ca e in cautarea „unor noi oportunitati”.
In timpul mandatului sau, Jackson a implementat mai multe schimbari in ceea ce priveste contul de publicitate al General Motors, evaluat la 1,7 miliarde de euro. Astfel, el a renuntat la serviciile agentiilor Leo Burnett pentru brandul Cadillac, dar si la cele ale agentiilor Saturn, Goodby si Silverstein & Partners.
Conform datelor publicate de TNS Media Intelligence si citate de presa internationala, producatorul de automobile a redus atat cheltuielile cu publicitatea TV – cu 16% anul trecut, pana la suma de 1,38 miliarde de dolari (1,02 miliarde de euro), cat si cheltuielile cu publicitatea in presa scrisa cu 60%, pana la 232 milioane de dolari (171,8 milioane de euro).
In acelasi timp, cheltuielile cu publicitatea online au crescut cu 16%, pana la 130 milioane de dolari (96,27 milioane de euro).
Inainte sa devina director de publicitate la General Motors, Jackson a condus departamentul de marketing si comunicare din Los Angeles si, anterior, a lucrat pentru Coor Brewing.