General Motors a ocupat locul 4 in top, in urma Procter&Gamble – ocupantul primei pozitii, Unilever (pe 2) si L’Oreal (pe 3), conform celui de-al 22-lea raport „Top 100 Global Marketers”, realizat de revista americana Advertising Age in baza datelor financiare din 2007, centralizate in 86 de tari, relateaza NewsIn.
In 2007, General Motors a fost singura dintre primele 10 companii prezente in top care a facut reduceri ale bugetelor de publicitate. Compania a scazut aceste cheltuieli cu 0,9%, ajungand la 3,3 miliarde de dolari (circa 2,4 mld. euro).
Procter&Gamble, aflat in fruntea clasamentului, a cheltuit pe publicitate anul trecut, 9,36 miliarde de dolari (6,8 mld. euro), aproape dublu fata de Unilever, care a investit in publicitate 5,3 miliarde de dolari (3,9 mld. euro).
In topul Advertising Age se mai afla 14 companii din Japonia, 10 din Germania, si sapte din Coreea de Sud.
In topul realizat de Advertising Age au intrat, in premiera, nume precum EBay, Avon si Japan Mitsubishi Motors Corp.