Campania se deruleaza in perioada iulie-august 2008 la nivel national. Societatea si-a propus ca prin aceasta sa ii informeze si educe pe conducatorii auto referitor la cum pot fi evitate riscurile asociate utilizarii telefonului mobil in trafic.
Programul se desfasoara in parteneriat cu Asociatia Nationala a Instructorilor Auto din Romania.
25.000 euro a reprezentat investitia la rate-card in media, canalele de comunicare folosite fiind print-ul si TV-ul.
Germanos a ales sa se implice in acest proiect in urma cercetariilor proprii, in urma carora a constatat ca la nivel national nu exista statistici despre accidentele rutiere produse din cauza utilizarii telefonului mobil in trafic.
Pe teritoriul Romaniei nu exista studii reprezentative, insa o analiza a statisticiilor internationale arata ca soferii care vorbesc la telefonul mobil in timp ce conduc autovehicule sunt mai periculosi in trafic decat cei care au consumat alcool.
Compania mai deruleaza activitati de CSR (responsabilizare sociala) alaturi de organizatia Salvati Copii, in colaborare cu care s-a implicat in cateva proiecte de educatie a copiilor.
Lantul de retail si distributie de produse si servicii de telefonie mobila Germanos, face parte din grupul Cosmote si functioneaza in 4 tari cu peste 800 de magazine. Germanos activeaza in Romania din 1996 si in prezent are un numar de peste 230 de magazine in peste 100 de orase.