Potrivit unor declaratii anterioare ale directorului de marketing Germanos, in 2008 relailerul a facut investii brute doar in media (televiziune, radio, presa, Internet), de 40 milioane euro.
In prezent, compania dezvolta o noua campanie de comunicare, realizata in colaborare cu Ogilvy – grupul care gestioneaza contul Germanos/Cosmote – prin care urmareste sa se pozitioneze ca reteaua de retail telecom cu cea mai buna expertiza si cele mai eficiente servicii, si sa isi mentina cresterea retelei de magazine din ultimii doi ani.
Germanos este specializat in comercializarea de produse si servicii de telefonie mobila precum si alte produse digitale sau asociate: telefoane fixe, camere foto si video, carduri de memorie, respectiv de servicii de telefonie mobila, fixa si de internet de la Romtelecom.
Grupul Germanos este liderul regional al pietei de retail de tehnologie mobila, prezent in 4 tari, cu peste 900 de magazine in Grecia, Romania, Bulgaria si Macedonia.
In Romania, retailerul este prezent din 1996. Compania are in Romania un numar de peste 260 de magazine, fiind prezenta in mai mult de 110 de orase si operand peste 12.500 mp de suprafata comerciala.