- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

GM taie 20% din bugetele de advertising, dupa ce a raportat pierderi de 15 mld. $ in T2

08 Aug, 12:52 • Redactia DailyBusiness
Producatorul de automobile General Motors (GM) a a cerut agentiilor de publicitate cu care lucreaza sa-si scada cu pana la 20% costurile in intervalul 2008-2009, dupa ce a incheiat trimestrul 2 cu pierderi de 15,5 mld. $ (10 mil. euro), scrie presa internationala.
GM taie 20% din bugetele de advertising, dupa ce a raportat pierderi de 15 mld. $ in T2

Potrivit unui raport publicat de The Wall Street Journal, vanzarile producatorului auto in SUA au scazut cu 20% in luna iulie.

GM lucreaza cu cateva zeci de agentii in SUA, printre care Leo Burnett sau Chemistry, aceasta din urma gestionand conturile Cadillac si Pontiac.

Printre agentiile care se ocupa de conturile GM se numara, de asemenea, McCann Erickson si Campbell-Ewald.

Starcom Media Vest (parte a grupului de comunicare Publicis, alaturi de Leo Burnett), gestioneaza contul de media al General Motors, in valoare de 3 miliarde dolari (2,6 mld. euro).

Potrivit raportului din The Wall Street Journal, masura asumata de GM ar reduce costurile cu pana la 20 milioane dolari (13 mil. euro), dar ar provoca si disponibilizari de personal in cadrul agentiilor de publicitate cu care lucreaza.

Urmărește Daily Business pe Google News