- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

GMP a castigat pe 2 ani contul Timisoreana

14 Mar, 16:35 • Redactia DailyBusiness
Agentia de publicitate GMP va administra in urmatorii doi ani contul pentru strategia de comunicare al brandului de bere Timisoreana, produsa de Ursus Breweries.
GMP a castigat pe 2 ani contul Timisoreana

GMP a castigat licitatia organizata de Ursus Breweries la care au participat inca patru agentii de publicitate. Licitatia a durat trei luni si a avut trei etape care au presupus prezentari si testari de concepte pentru elementele ATL, BTL, PR si Internet.

Fiecare agentie de publicitate participanta la licitatie a fost recompensata de catre Ursus Breweries cu cateva mii de euro, conform oficialilor GMP. Aceasta metoda de recompensare, una destul de rar intalnita in publicitatea romaneasca, a fost considerata de Felix Tataru, general manager al GMP, ca „un gest onorabil, apreciat de toata piata”.

Pana acum, contul de strategie de comunicare al berii Timisoreana a fost administrat de agentia Lowe&Partners.

Printre clientii GMP se numara in prezent A&D Pharma (Sensiblu si Mediplus), Adevarul, Alcatel-Lucent, ApaNova, Gabriel Resources, Monte Banato, Mr. Bricolage, Raiffeisen Bank, Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala si Unilever (Cocolino, Omo).