- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

GMP a castigat un Bronze Lion la Cannes Lions 2007

21 Jun, 09:51 • Redactia DailyBusiness
Agentia romaneasca GMP Advertising a castigat un Bronze Lion la Cannes Lions 2007, cel mai prestigios festival de publicitate din lume. Lucrarea "Note", realizata pentru compania Carpalat, a fost premiata la subcategoria "Savoury Foods" din cadrul categoriei "Press".
GMP a castigat un Bronze Lion la Cannes Lions 2007

Premiul este cu atat mai important cu cat este primul obtinut pentru creatie de Romania la Cannes, a declarat Oliver Kapusta, Creative Director la GMP.

„Daca esti un publicitar ambitios, visezi la Cannes. GMP a castigat primul Cannes Lion de creatie din istoria Romaniei. Este un exemplu de cat de ambitiosi pot fi publicitarii romani, in special, cei din GMP. Felicitari echipei si clientului!”, a declarat Kapusta.

„Cannes-ul este ca o loterie. Sunt 25.000 de lucrari inscrise si doar o mica parte dintre ele sunt premiate. La Cannes nu e insa suficient sa ai un ad bun. Lucrarea cu care am castigat a fost un proiect mai complex, si nu a fost munca unui singur om, ci munca unei echipe”, a declarat pentru NewsIn Felix Tataru.

Agentie romaneasca full-service, GMP Advertising a realizat mai multe campanii pentru Traian Basescu, printre care si cea pentru referendumul de demitere, si mai numara printre clienti companiile Unilever, Sensiblu, Apa Nova si Gabriel Resources.

Al doilea premiu romanesc la Cannes Lions 2007

Premiul castigat de GMP Advertising este al doilea pentru publicitarii romani prezenti la Cannes. O alta agentie care a mai primit un trofeu la Cannes Lions 2007 este Starcom Romania.

Aceasta a castigat, marti seara, un Silver Lion la categoria „Media”, cu lucrarea „1 in 8 Women”, pentru Avon Cosmetics Romania.

La festivalul de publicitate Cannes Lions 2007 s-au inscris 14 agentii romanesti cu 43 de lucrari.

La competitie participa, in total, 25.600 de lucrari care concureaza lacategoriile „Film”, „Press”, „Outdoor”, „Cyber”, „Media”, „Direct”, „Radio”, „Titanium” si „Promo”.

„Competitia inca nu s-a incheiat. Mai e TV-ul. Eu am sperante mari cu MTV-ul lui McCann Erickson, cu toate ca si noi avem lucrari inscrise acolo. Sper sa ajungem macar intre finalisti”, a afirmat Felix Tataru.

Cannes Lions 2007 este considerata cea mai prestigioasa competitie internationala de publicitate. Anul acesta, festivalul se desfasoara in perioada 17 – 23 iunie.

Urmărește Daily Business pe Google News