GMP a castigat in martie, anul curent, licitatia organizata de Ursus Breweries, pentru brandul Timisoareana, licitatie la care au mai luat parte alte 4 agentii de advertising. GMP va semna strategia de comunicare pentru Timisoreana timp de 2 ani.
Printre finalistii de anul acesta ai Grand Effie s-au mai numarat proiectele „Better Laugh than Cry Going Through It”, cu brandul Furazolidon, inscrisa de Propaganda si „Keep the taste of love”, cu brandul „Tnuva”, campanie inscrisa de BV McCann Erickson Romania.
Printre agentiile premiate la editia competitie Efiie 2008, s-au numarat GMP Advertising, Leo Burnett&Target, Odyssey Communication, CAP, Headvertising, Propaganda, BV McCann Erickson Romania, 23 Communication Ideas, Cupid Consultancy, Graffiti BBDO, Bridge Communication, Ogilvy Action, Ogilvy&Mather, Punct Advertising, Next Advertising, Cohn&Jansen/Ashley&Holmes, Grey Worldwide, Unilever, relateaza NewsIn.
Cea mai premiata agentie a fost GMP Advertising, care a obtinut 7 premii si a adjudecat astfel si distinctia Grand Effie. A urmat BV McCann Erickson Romania care a primit 6 premii si Leo Burnett & Target, castigatoare a 4 trofee Effie.
Premiile Effie sprijina si promoveaza rolul publicitatii ca resursa de marketing. Festivalul se refera la capacitatea de a atinge obiectivele asumate si premiaza eficienta tradusa in rezultatele dovedite de cifrele de vanzari si colaborarea dintre agentia de publicitate, client si researcheri.
Editia locala a premiilor Effie este un proiect derulat de International Advertising Association (IAA) in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si organizat pentru al doilea an consecutiv de agentia Millenium Communications.