Campania „Cand tu iti pierzi controlul, celalalt isi poate pierde viata” a avut drept obiectiv constientizarea consecintelor violentei in familie si a urmarit de asemenea educarea populatiei si promovarea funditei albe, ca simbol in lupta impotriva violentei in familie, a declarat Ioana Manoiu, PR director al agentiei GMP PR.
Strategia abordata a urmarit sa transmita mesajul unui public cat mai larg, prin mass media si contact direct cu publicul tinta.
„A fost al treilea an cand am desfasurat aceasta campanie, dar impactul a fost vizibil diferit. Abordarea si mesajele propuse de GMP PR au facut diferenta, atat la nivel de populatie, cat si la nivel de autoritati”, a declarat Cristina Horia, director executiv Fundatia Sensiblu. „Am avut un partener care a pus suflet si pasiune, iar asta s-a vazut in rezultate. Subiectul violentei in familie a fost adus pe agenda publica si am trezit constiinta barbatilor din Romania cu privire la violenta domestica”, a adaugat Horia.
SABRE Awards (Superior Achievement in Branding and Reputation) este o competitie internationala care premiaza eficienta campaniilor de relatii publice. Competitia este patronata de publicatia americana „The Holmes Report”.
GMP PR ofera servicii de consultanta, comunicare corporatista si de brand, managementul crizelor, comunicare interna si organizare de evenimente. Din portofoliul agentiei fac parte clienti precum Alcatel-Lucent, Apa Nova, Aviva, Sensiblu, Mediplus, Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala si Unilever.