Agentia va oferi servicii de consultanta in comunicare si relatii publice si va coordona si implementa strategia BTL, prin departamentul de evenimente al agentiei. Contul a fost castigat in urma unei licitatii organizate in vara acestui an.
„Licitatia s-a desfasurat pe parcursul a cateva saptamani, vara aceasta, iar la inceputul toamnei am semnat un contract pe termen lung cu clientul Muller”, au declarat pentru DailyBusiness.ro oficialii GMP.
Acestia nu au indicat valoarea contului pe care il vor administra, si nici durata exacta a colaborarii cu producatorul german de iaurturi.
Muller s-a lansat pe piata internationala de lactate in urma cu circa 110 ani. In prezent numara peste 5.000 de angajati, si a afisat o cifra de afaceri de 2,3 miliarde de euro in 2007.
In Romania, compania are peste 80 de angajati si 4 depozite, in Bucuresti, Cluj Napoca, Timisoara si Iasi.
GMP PR este una dintre cele mai importante agentii de relatii publice din Romania. Cu o echipa de 21 de specialisti in comunicare, agentia ofera servicii de consultanta in PR pentru companii precum Toyota, Apa Nova, Romtelecom, A&D Pharma, SECS sau Interex.