Campania de comunicare a noului showroom al distribuitorului bucurestean de automobile Midocar s-a desfasurat in Bucuresti in perioada septembrie – octombrie 2008 si a folosit un mix de canale de comunicare: radio, presa auto, direct mailing catre clientii Midocar, distribuire de flyere, campanie online de bannere si proiecte speciale si a inclus, de asemenea, un eveniment special de lansare.
Conceptul care a stat la baza campaniei a fost „Detective story” , folosit in toate elementele campaniei de promovare a deschiderii noului showroom al distribuitorului bucurestean
Conceptul campaniei, „Detective story”, a fost realizat de catre o echipa de creatie Godmother formata din Ana Negoita – creative director, Robert Soparlache – art director, Mihaela Brebenel – copywriter, Gabi Niculae – grafic designer, si a fost declinat pe toate canalele de comunicare sub sloganul „Urmele duc la noul showroom Midocar Vitan”.
Campania de promovare a showroomului va continua in Bucuresti pana la finalul lunii noiembrie 2008 prin aparitii media, difuzarea de spoturi radio si campania online.
Infiintat in 1992, Midocar a fost primul dealer Volkswagen de pe piata romaneasca si a comercializat, in aceasta perioada, peste 8.500 de autovehicule.
Pentru finalul lui 2008, Midocar estimeaza o cifra de afaceri de circa 39 milioane euro, din care 6 milioane vor fi realizate de catre noul showroom Midocar Vitan din Capitala iar pentru 2009 o crestere a cifrei de afaceri pana la 56,67 milioane de euro, sustinuta si de activitatea showroom-ului de la Buzau.
Godmother este o agentie 100% romaneasca, lansata in aprilie 2008 ca urmare a rebranding-ului si repozitionarii agentiei independente Speed Promotion, cu o activitate de 11 ani pe piata.
Printre cei mai importanti clienti ai Godmother se numara nume precum Forever Living Products, Midocar, Biro Media Trading, Agip, Energy Holding, Agricover, COS, Arsis, Case Utilaje si A&D Pharma, Distrigaz Sud.