2012 Media Recap
cuprinde o colectie de evenimente notabile, campanii si studii de caz
inspirationale din 2012, selectionate de bloggerul Alex Ciuca, dar si
o serie de analize ale specialistilor din Bridge-ul GolinHarris,
recomandari si trenduri pentru anul 2013.
E-book-ul 2012 Media
Recap a fost lansat astazi in cea de-a doua editie si continua astfel
proiectul inceput de Alex Ciuca in urma cu un an.
“Suntem parte a
unei industrii in perpetua schimbare, influentata si conectata cu
noile tehnologii, dar nimic nu s-a schimbat la baza a ceea ce facem –
ideea este singura care ne poate propulsa in topul celor mai buni.
Cea mai mare provocare pentru branduri in 2013 este sa gaseasca
sincronizarea perfecta intre experientele online si cele offline si
sa nu uite nicio clipa ca de fapt construiesc campanii in jurul
oamenilor”, declara Anca Bundaru, digital communication manager,
GolinHarris.
Alex Ciuca, unul dintre cei mai
vizibili bloggeri din Romania, este cunoscut pentru implicarea activa
in Social Media, si pentru rubrica saptamanala Sunday’s Media Recap,
ce sta de fapt la baza acestui e-book. Sunday’s Media Recap a
aparut prima oara din nevoia de a identifica informatiile esentiale
din media, atat pe plan local, cat si pe plan international.
Cu o strategie bine
gandita in spate, o campanie de social media se va transforma in cota
de piata, considera specialistii din The
Bridge, un hub de comunicare multimedia al GolinHarris. Aici,
digitalistii monitorizeaza atat social media, cat si presa
traditionala in timp real si plaseaza rapid mesajele clientilor.
“2012 Media Recap
este in primul rand despre campaniile mari din 2012: ce putem invata
noi, oamenii din social media si clientii nostri, din aceste campanii
cu rezultate impresionante si mai ales cum le putem transforma mai
departe. Pentru 2013, suntem pregatiti cu instrumente speciale
care ne vor ajuta sa analizam si sa evaluam mult mai profund impactul
campaniilor din social media, pentru a creste awareness-ul si
vanzarile clientilor nostri”, explica Raluca Duta, community
manager, GolinHarris.
E-book-ul 2012 Media
Recap poate fi descarcat incepand de joi de pe blogul Hoinaru.ro.
GolinHarris Bucuresti este afiliata din
2011 la GolinHarris Worldwide. Acesta este primul birou din Europa
Centrala si de Est al companiei americane care detine in total 40 de
birouri in America, EMEA si APAC.
In portofoliul de clienti GolinHarris
Bucuresti se afla Altex Romania, Avon Romania, BASF, Bayer, CBRE,
Colgate-Palmolive (Romania), Crucea Rosie Romana, Electrolux,
Ferrero, Franklin Templeton Investments, Johnson&Johnson, Kludi,
Lidl, L’Oreal Romania, Mercedes-Benz Romania, Nuance
Communications, Orange Romania, Praktiker, PepsiCo, RBS–Royal Bank
of Scotland, Schneider Electric Romania, SIF Muntenia, SofMedica,
TeamNet International, Transavia, Unilever (Algida, Knorr), URBB –
United Romanian Breweries Bereprod, Veka Romania, X-Trade Brokers.
GolinHarris
Bucuresti este membra a grupului de companii din care mai fac parte
Lowe&Partners, Initiative, BPN, HyperActive, Mobile Works si
Medic One.