Gigantul Internetului, lansat pe piata in urma cu doar 10 ani, se afla in fruntea unui clasament care numara circa 500 de business-uri de succes, branduri cu „mostenire” britanica mult mai inaintata fata de Google.
Google este singurul brand din topul 50 – cele mai notorii marci din Marea Britanie – care s-a lansat dupa anii ’90. Restul competitorilor intrati in top au o vechime medie de 90 de ani in mediul de afaceri.
Microsoft, cel mai mare producator de software din lume, este ocupantul pozitiei secunde in clasamentul celor mai notorii branduri in Marea Britanie realizat de organizatia Superbrand, urmat de BP (British Petrolium), BBC, GlaxoSmithKline, Rolls-Royce Group, Financial Times, British Airways, Federal Express si Hertz.
Topul 500 cele mai faimoase marci britanice este o compilatie realizata de Superbrand, in baza opiniilor unor leaderi de succes din mediul de afaceri si a unui chestionar aplicat unui numar de 1500 de profesionisti din mediul de afaceri.
Superbrands Ltd. este o autoritate internationala independenta in materie de branduri. Organizatia promoveaza disciplina de branding si contorizeaza cele mai puternice branduri din lume, prin programe implementate in peste 73 de tari, printre care si Romania.