- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Google devanseaza Microsoft in topul celor mai de succes branduri

23 Apr, 16:51 • Redactia DailyBusiness
Compania Google a depasit grupul Microsoft in topul celor mai de succes 100 branduri, anunta BBC News, in urma unui studiu realizat de compania de consultanta Millward Brown.
Google devanseaza Microsoft in topul celor mai de succes branduri

Brandul Google ocupa prima pozitie din top cu o valoare de 66,4 mld. $, detronand gigantul american General Electric (61,9 mld $) si impingand Microsoft (55 mld. $) pe locul trei. Fata de anul trecut, valoarea brand-ului Google aproape s-a dublat.

Comparat cu anul trecut, valoarea celor 100 de companii a crescut cu 10,6%, atingand 1.600 mld. $. Cea mai mare crestere a inregistrat-o compania englezeasca Marks & Spencer, care si-a triplat valoarea, ocupand locul 68.

Raportul a subliniat cresterea inregistrata de companii precum British Petroleum si Toyota, care si-au imbunatatit ranking-ul ca urmare a promisiunii de a lansa produse ecologice.

Peter Walshe, directorul executiv al Millward Brown, a subliniat ca una dintre cheile cresterii unui brand sta in puterea companiei de a venit cu solutii si produse inovatoare. „Consumatorii gasesc inovatia ca fiind ceva extraordinar, lucru care creste valoarea companiei”, a spus acesta.

Una din patru companii provin din domeniul finantelor, in timp ce una din cinci companii aflate in top 100 brand-uri opereaza in domeniul tehnologic, retailul reprezentand al treilea sector ca performanta.

Coca-Cola, China Mobile, Marlboro, Wal-Mart, Citi, IBM si Toyota sunt cele sapte companii care completeaza topul celor mai valoroase branduri din lume.

Millward Brown a luat in calcul atat rata de crestere si profitul inregistrat de companii, cat si sentimentele generale pe care le starnesc brand-urile in media si fata de utilizatori.