Rambursarea creditului urmeaza sa fie facuta pe durata unui singur an, fiind garantata prin cesiunea unor contracte comerciale, se arata in Monitorul Oficial.
Pe de alta parte, reprezentantii companiei au declarat pentru DailyBusiness.ro ca liniile de credit sunt o solutie obisnuita de finantare in industria de comunicare, intr-o perioada de criza care a creat o presiune de cash in multe domenii.
Din aceasta perspectiva, liniile de credit reprezinta o varianta care asigura cash flow-ul pentru dezvoltarea business-ului BBDO si poate mentine la un nivel cat mai corect relatiile cu furnizorii, au mai spus reprezentantii agentiei.
„In plus, avem posibilitatea de a profita foarte rapid de oportunitatile de proiecte adhoc aparute pe clientii din portofoliu si in zona de new business. Ne intereseaza in mod special zona de CSR, unde dezvoltam proiecte tot mai complexe la nivelul grupului. Un alt focus il reprezinta comunicarea digitala, unde ne consolidam prezenta, dupa ce anul trecut agentia Kaleidoscope s-a alaturat grupului BBDO”, potrivit acelorasi surse.
La inceputul lunii martie, Graffiti BBDO si Graffiti Public Relations au accesat linii de credit in valoare de 4,3 milioane lei, respectiv 2,15 milioane lei de la Marfin Bank.
Finantarile, contractate pe o perioada de 1 an, au ca scop „plata furnizorilor, a cheltuielilor salariale, a taxelor bugetare si a oricaror cheltuieli administrative sau operationale”, se arata in anunturile celor doua companii.
Cifra de afaceri a companiei inregistrata anul trecut a scazut cu peste 31% fata de anul precedent, de la 57,5 milioane de lei, la peste 39,39 milioane de lei.
De asemenea, profitul brut al Graffiti BBDO a inregistrat o scadere de peste 90%, de la aproximativ 2 milioane de lei, cat realizase in 2009, la 195.000 de lei, in 2010.