Finantarile, contractate pe o perioada de 1 an, au ca scop „plata furnizorilor, a cheltuielilor salariale, a taxelor bugetare si a oricaror cheltuieli administrative sau operationale”, se mentioneaza in anunturile celor doua companii.
„Solicitarea unei linii de credit este o masura de prevedere cat se poate de fireasca, o practica obisnuita in business, care vizeaza, in primul rand, asigurarea unor lichiditati pe termen scurt si mediu”, au spus pentru DailyBusiness.ro reprezentantii celor doua agentii.
Agentia de publicitate Graffiti BBDO a incheiat anul 2009 cu o cifra de afaceri de 57,5 mil. lei, in scadere cu 13% fata de cea obtinuta in 2008, si cu un profit net de 2,07 mil. lei, in crestere cu 24%, potrivit celor mai recente date publice.
De asemenea, compania de consultanta in domeniul relatiilor publice si al comunicarii Graffiti Public Relations, inregistrata la Ministerul Finantelor la inceputul lui 2009, a raportat un profit net de 685.000 lei si o cifra de afaceri de 7,44 mil. lei in 2009.