- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Graffitti BBDO va gestiona contul de creatie pentru Domo

01 Mar, 15:35 • Redactia DailyBusiness
Agentia de publicitate Graffitti BBDO din cadrul Omnicom a castigat printr-un pitch contul pentru lantul de retail de electronice si electrocasnice Domo.
Graffitti BBDO va gestiona contul de creatie pentru Domo

Clientul Domo va fi gestionat impreuna cu agentia de marketing direct Proximity, parte din Omnicom, conform NewsIn.

Contul de creatie al Domo a fost gestionat pana acum de catre agentia independenta Watermelon.

Bugetul de media buying al Domo este administrat de agentia Media Investment, parte din The Group, cel mai mare grup de publicitate romanesc independent.

Graffitti BBDO s-a afiliat in 1992 la reteaua mondiala de publicitate BBDO si este majoritar detinuta de omul de afaceri Cristian Burci, fost proprietar al Prima TV, Kiss FM si Magic FM. Printre clientii Graffitti se numara Dacia, Pepsi si Wrigley.

Grupul BBDO Romania opereaza si Media Direction (agentie de comunicare media si media buying si planning).

Reteaua Domo comercializeaza electrocasnice, electonice si produse IT&C. In prezent are 12 magazine in Romania si 7 in Bulgaria. In 2006 Domo a obtinut o cifra de afaceri de 122 de mil.euro in Romania si trei mil.euro in Bulgaria, potrivit oficialilor.