Compania va oferi in continuare
servicii de comunicare prin intermediul fiecaruia dintre cele 53 de
birouri din intreaga lume si in acelasi timp isi va extinde oferta,
punand accent pe programe care au la baza date rezultate din
cercetare, activare si reactie rapida si solutii bazate pe
tehnologiile moderne, au anuntat oficialii agentiei.
„In viitor, companiile de succes vor
fi experte in gestionarea informatiilor de tip Big Data, fiind
capabile sa extraga, sa analizeze si sa genereze valoare strategica
din aceste informatii, utilizandu-le pentru a construi strategii de
succes pentru clienti. Astazi facem primul pas pentru a deveni o
astfel de companie”, a declarat Pete Pedersen (foto), CEO Grayling.
[quote=Pete Pedersen,
Grayling]Industria comunicarii a devenit o industrie intens
tehnologizata[/quote]
Grayling foloseste o serie de platforme
de analize de date, inclusiv instrumente analitice pe care le detine
in exclusivitate. Informatiile obtinute cu ajutorul acestor
instrumente au permis clientilor sa rezolve probleme ce tin de
politici de reglementare, de captarea atentiei consumatorilor, de
consolidarea reputatiei companiei si sa stabileasca noi cai de
comunicare cu diversele lor categorii de public.
„Informatiile obtinute din analiza si
interpretarea datelor sunt importante,” a declarat Pedersen, „insa
este nevoie de capacitatea noastra de implementare rapida, utilizand
canale multiple si de actiune la nivel global pentru a aduce cu
adevarat un plus de valoare clientilor”.
Grayling anunta schimbari si la nivel
operational in SUA. Astfel, cele cinci birouri DutkoGrayling isi
vor schimba denumirea in Grayling si vor fi integrate operational
in reteaua globala, in timp ce Atomic (o agentie detinuta de
Grayling) va colabora strans cu echipa Grayling, in functie de
nevoile clientilor.
Repozitionarea din Statele Unite
completeaza schimbarile anuntate recent de Grayling in Asia, printre
care un parteneriat cu BlueFocus, cea mai mare companie de
consultanta in comunicare din Asia.
[img=4266]Noul logo[/img]
In luna ianuarie 2014, Bob Pickard, un
veteran in industria comunicarii, va deveni CEO regional al Grupului
Huntsworth pentru zona Asia-Pacific. Structura regionala Grayling
include si Grayling Marea Britanie, condusa de Alison Clarke;
Grayling Europa Occidentala, condusa de Wolfgang Lang; Grayling
Orientul Mijlociu, Turcia si Africa, condusa de Loretta Ahmed si
Grayling ECE si Rusia, condusa de Jan Simunek.
Grayling este una dintre cele mai mari
agentii de consultanta in comunicare la nivel global, fiind fondata
in anul 1981 cu scopul de a furniza strategii de comunicare in
Relatii Publice, Relatii Guvernamentale, Relatiile cu Investitorii si
Organizare de Evenimente.
In prezent, Grayling are birouri in 53
de locatii din 26 de tari din Europa, America de Nord, Orientul
Mijlociu si Asia.
Grayling face parte din Huntsworth plc,
care este un grup de comunicare ce isi desfasoara activitatea la
nivel global in domeniul relatiilor publice si comunicarii medicale
integrate. Grupul are patru marci de consultanta: Citigate,
principala marca pentru domeniul financiar; Grayling, a doua mare
companie independenta de consultanta din lume; Huntsworth Health,
specialisti in comunicare medicala integrata si Red, una dintre
principalele companii de consultanta in relatii publice cu
specializari multiple.