Contactati de DailyBusiness.ro, acestia nu au indicat valoarea campaniei, care se deruleaza pe TV, presa scrisa, OOH ((out of home advertising), POSM (point of sales materials), internet si radio.
Campania promoveaza abonamente Romtelecom Voce Business, iar strategia este de a pozitiona Romtelecom Business Solution ca „Business Insider” care se concentreaza asupra afacerilor abonatilor.
Campania este sustinuta de trei spoturi TV, realizate de Grey, in colaborare cu casa de productie MultiMedia, in regia lui Nic Osborne si Sune Maroni, producator fiind Dragos Valcu.
Echipa Grey care a lucrat la realizarea campaniei este formata din Claudiu Dobrita – creative director, Stefan Vasilachi – creative director, Eugen Suman – copywriter, Vlad Macarie – art director, Stefan Stroe – strategic planning director, Alina Buzatu – junior strategic planner, Cristiana Spataru – client service director, Silvia Fetcu – account manager, Alexandra Vivirschi – account executive, Marius Botirca -AV production manager.
De la Romtelecom s-au implicat in campanie Cristina Costachescu – marketing communication business manager, si Diana Kiraly – brand manager.
Infiintata in 1992, agentia Grey Bucharest, parte a grupului de comunicare WPP, numara circa 100 de angajati, aflandu-se in topul agentiilor de publicitate full-service din Romania.