Acordul, denumit
„All Access”, va permite subscrierea la un abonament si
administrarea acestuia prin intermediul unui cont pe Amazon, oferind
in acelasi timp un acces direct la publicatiile online ale grupului,
de pe tableta, e-Reader si telefonul mobil, a anuntat acest grup
editorial american intr-un comunicat.
Operatiunea va incepe cu sapte titluri
detinute de Condé Nast Publishing, printre care se regasesc
revistele Vanity Fair si Glamour, inainte de a fi extinsa la intregul
catalog al grupului.
„Combinarea titlurilor
inconturnabile ale Condé Nast cu platforma de comert online Amazon
reprezinta o realizare foarte mare”, a spus Bob Sauerberg,
directorul Condé Nast, adaugand ca Amazon este cel mai fiabil site
de comert online din lume, conform Mediafax.
Infiintat in 1909, grupul Condé Nast
Publishing editeaza 20 de reviste in Statele Unite (consum, moda,
business) si 27 site-uri. Printre titlurile pe care le editeaza se
numara cateva publicatii de prestigiu, precum Vanity Fair, Vogue, GQ,
The New Yorker, Wired si Architectural Digest.