Veniturile diviziei de reviste au scazut, in principal din cauza scaderii veniturilor din publicitate, cu 11% in perioada 30 martie – 30 septembrie, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, informeaza joi site-ul oficial al grupului, citat de NewsIn.
Veniturile totale ale grupului media au inregistrat o crestere de 1% intre intervalele de timp amintite. In 2006, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 1,7 miliarde de euro.
Emap a anuntat, la sfarsitul lunii iulie, ca analizeaza mai multe oferte de vanzare a companiei sau a unor parti din aceasta. In ultima perioada, grupul de media a trecut printr-un amplu proces de vanzari, deoarece compania si-a fixat ca strategie concentrarea pe domeniile media digitale si pe produsele business-to-business.
Grupul a vandut, de curand, diviziile sale franceze care se ocupau de targuri si care editau publicatii de consum, posturile sale de radio irlandeze si revistele pe care le detinea in Australia.
Emap Midlands Allied Press este o companie britanica de media care detine in proprietate, la nivel international, 50 de reviste de lifestyle si specialist consumer, 42 radiouri locale si opt nationale, sapte televiziuni digitale si organizeaza peste 400 de evenimente business-to-business.
Astfel, in Marea Britanie, Emap este numarul 1 in privinta expozitiilor cu caracter comercial, al doilea grup comercial de radio si al doilea publisher de reviste.
In Romania, Emap a acordat licenta pentru revista „FHM” companiei Sanoma-Hearst Romania.