Reducerea numarului de angajati a afectat afacerile tuturor companiilor din grup, Ogilvy & Mather, OgilvyOne, Ogilvy Interactive sau OgilvyAction.
Disponibilizarile de la Ogilvy se numara printre primele actiuni legate de criza, pe care le-a interprins grupul WPP, dupa ce CEO-ul Sir Martin Sorrell a anuntat ca isi va reduce personalul, in special in Europa si America de Nord.
Agentia Ogilvy din America de Nord a fost puternic afectata de reducerile de buget ale clientilor, mult mai mari decat cresterea veniturilor agentiei din activitatile de pe pietele emergente.
Miles Young a fost investit in functia de CEO global al grupului Ogilvy la 1 ianuarie 2009, fiind numit inca din vara lui 2008 ca succesor al lui Shelly Lazarus.
Ogilvy&Mather, prezenta in Romania din 1994, ofera solutii de comunicare integrata, printr-un instrument de comunicare dezvoltat la nivel global, 360 Degree Brand Stewardship, care sta la baza filosofiei de operare Ogilvy&Mather. La nivel international, agentia face parte din reteaua Ogilvy&Mather Worldwide, care apartine WPP, in Romania fiind parte a grupului de comunicare Ogilvy, alaturi de celelalte agentii specializate ale acestuia.