Totodata, veniturile companiei au crescut cu 6,5%, ajungand la 4,6 miliarde de euro in perioada anului trecut.
America de Nord si Europa au generat cel mai slab ritm de
crestere al veniturilor din 2007, cu doar 1,7% fata de 2006, in timp ce Africa si Orientul Mijlociu au afisat o majorare de 11,1 %. In regiunea Asia-Pacific, veniturile grupului au urcat cu 8,6%, iar in America Latina, cu 8,9%.
Oficialii Publicis au declarat ca activitatea scazuta din sectorul sanatatii au avut un impact deosebit asupra veniturilor obtinute de companie in Statele Unite.
Maurice Levy, CEO-ul Publicis, a declarat intr-o conferinta de presa ca se asteapta la cresteri mai mari in 2008, comparativ cu 2007.
Grupul Publicis a anuntat o crestere a venitului operational, care a ajuns la 779 milioane de euro in 2007, in timp ce venitul a urcat cu 6,5% ajungand la 4,6 miliarde de euro. Marja de operare din vanzari a crescut pana la 16,7%, fata de 16,3% in 2006.
Oficialii companiei au declarat ca anul 2008 a inceput promitator, cu afaceri noi incheiate, in valoare de 1,3 miliarde de dolari, in ianuarie.
Grupul Publicis este al patrulea grup de publicitate, ca marime, din lume, avand 8.00 de angajati si 251 de sedii in 82 de tari.
Publicis este prezent in Romania prin pachetul minoritar detinut in cadrul grupului Leo Burnett Romania, care are in portofoliu agentiile Leo Burnett&Target (agentie full-service), The Practice (agentie de relatii publice), 23 (shop de creatie), iLeo (servicii interactive) si Starcom (agentie de media).