Cele 3 posturi, CineStar, ActionStar si ComedyStar, vor incepe emisia pe 19 decembrie, la ora 18:00, in exclusivitate pe platforma Romtelecom Dolce, informeaza oficialii trustului.
Dolce va fi distribuitor exclusiv, cel putin in primele 6 luni de la lansare, ulterior existand posibilitatea distribuirii prin alte retele, au explicat oficialii trustului.
Acestia nu au oferit detalii referitoare la investitia realizata in lansarea celor 3 posturi TV.
Canalul-lider CineStar – care da si numele intregului pachet de posturi – va prezenta productii din toate genurile cinematografice. ActionStar va difuza filme de actiune, iar ComedyStar – comedii.
„Pachetul CineStar inseamna divertisment de calitate, cu avantajul ca oricare membru al familiei va gasi in orice moment, pe unul dintre cele 3 canale, un film potrivit pentru starea lui de spirit. In plus, filmele nu vor fi intrerupte de publicitate”, a declarat Bogdan Chiritoiu, project manager CineStar.
Printre titlurile care vor aparea in grilele de programe ale celor 3 posturi, in prima luna de emisie, se numara filme precum Pirates of The Caribbean, Signs, 21 Grams, Being Julia, Mr. Magoo, Scary Movie 4, Kiss of The Dragon sau Air Force One.
Grupul Realitatea Catavencu are operatiuni in televiziune, radio, publishing si new media. Portofoliul grupului cuprinde produse media precum Realitatea TV, The Money Channel, Academia Catavencu, Cotidianul, precum si retelele Radio Guerrilla si Realitatea FM.
Update 16:12
Pachetul de canale Cinestar intra in categoria Pay TV, astfel sursa principala de venituri nu este reprezentata de publicitate, ci de abonamente.
Dolce a ales sa subventioneze serviciul in primele trei luni, acesta fiind oferit gratuit abonatilor pe perioada respectiva.
Oficialii trustului Realitatea nu au oferit detalii referitoare la estimarile de venit pentru Cinestar, motivand ca este nevoie de „cel putin cateva luni pentru a face o evaluare corecta a business-ului”.
„Pe termen lung, avem de gand sa folosim si serviciile altor distribuitori Catv sau satelit, scopul fiind acoperirea unei arii cat mai mari de utilizatori”, au adaugat acestia.
Programele oferite de Romtelecom Dolce sunt disponibile, in acest moment, pentru mai mult de 550 000 de clienti din Romania.