Sir Martin Sorrell, CEO-ul grupului de comunicare WPP, al doilea ca marime din lume, a tinut sedinte, in noiembrie si decembrie 2008, cu managerii divizionali, in cadrul carora s-a discutat despre bugetul grupului.
De asemenea, in cadrul conferintei anuale pe tehnologie, media si telecom organizata de Morgan Stanley la Barcelona, in noiembrie, Sorrell a anuntat planurile de reducere a personalului pe pietele mature unde este prezent grupul si continuarea investitiilor pe pietele in curs de dezvoltare.
In cadrul diviziilor unde costurile cu personalul depasesc 60% din venit, compania va reduce numarul de angajati pentru a intruni noile dispozitii, informeaza presa internationala, citand o sursa din companie.
Totodata, o alta sursa citata indica faptul ca WPP va reduce la 10% din forta de munca ca fiind dispensabila.
WPP va face angajari pe pietele in curs de dezvoltare din America de Sud, Europa de Est si Asia, in sectoare precum relatiile publice sau cercetarea de piata.
Grupul de comunicare are peste 100.000 de angajati la nivel global. Conform raportului pe 2007, costurile variabile cu angajatii reprezinta 7,4% din venituri.
Inainte de Craciun, grupul de comunicare Omnicom a anuntat reducerea cu 5% a fortei de munca, adica 3.500 de angajati, iar Interpublic tot circa 5%, adica 2.000 de anagajti.